fredag 28 augusti 2009

Följ med!




Tycker att det är extremt mycket roligare att fiska tillsammans än ensam. Dessutom tycker jag att det är kul att planera fiskeresor och allt vad därtill hör. Således kommer jag framöver att här under rubriken ”Laxlängtan tillsammans” presentera ett par spännande lax- och öringsfiskeresor varje säsong. Icke kommersiella resor där allt är inkluderat, fiske, mat, boende, guidning. Det är ju så mycket roligare att ägna sig åt fisket när man är iväg, än att fixa med allt praktiskt. 

Den allra första resan bär till Mörrumsån i slutet av september och den är redan fullbokad. Vi är åtta fiskare som ska ägna en helg åt att må bra och försöka få havsöringen att hugga.

Nästa planerade resa kommer gå till Byske Älv i juni 2010. Alla delar är inte helt färdiga, men inom kort kommer jag här bjuda in till Laxlängtan i Byske.

Framöver kommer ännu fler turer att presenteras.

Om du är intresserade att följa med på någon resa eller helt enkelt ha mer information och inbjudan när det är dags, skicka ett mejl till mig och berätta lite om vem du är. Min mejladress är markus_lindsjo@hotmail.com. Välkomna!


Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se