lördag 9 maj 2009

Byske-fiske bokat!

Efter många om och men har jag nu Byske-fisket planerat! Jag kommer upp söndagen den 21 juni och inleder med en tre timmars guidning av älven med Roger Viklund. Fiskar sedan hela måndagen. Och kanske natten mellan söndag och måndag. Sedan blir det andra aktiviteter några dagar. Min kära och lillkillen kommer upp på måndag kväll och då ska vi förstås umgås med mina svärföräldrar. Och sedan blir det en tur till stugan som ska tömmas. På fredag morgon flyger min kära och vår lillkille hem igen, och jag återvänder till älven. Fiskar fredag, lördag och halva söndag. Sedan blir det bilfärd ned till Sundsvall under kvällen. För att dagen efter köra vidare hem till Skåne.

Valde att köpa ett veckorkort i i Byske älv. Extremt prisvärt. 750 kr för en hel vecka! Och detta vid bästa tiden för lax. De stora laxstegen brukar ske just vid midsommar. Ska bli väldigt, väldigt kul.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se