torsdag 12 november 2009

Snart dags för Mörrum


Nu börjar det närma sig! Om cirka åtta timmar sitter jag i bilen på väg upp till Mörrum. Har en fullbokad dag framför mig innehållande spännande möten (vilka jag kommer skriva mer om längre fram) och en efterlängtad vandring längs ån. Ser verkligen fram emot att få promenera från pool till pool och i lugn och ro, titta på ån och läsa den. Jag tror att jag är mycket bättre på just denna färdighet utan mitt tvåhandsspö i handen, det vill säga utan något som jagar på mig att fiska varje dyrbar sekund.

1 kommentar:

Lasse sa...

Fan va sugen man blir när du skriver så. Jag har länge planerat min egen vandring längs ån men den kommer få vänta till mellandagarna då jag är i trakten. Tänkte gå längs hela ån och titta, läsa, fotgrafera och njuta av miljön. Ska bli grymt roligt. Hoppas du får ut detsamma av din tur Markus!

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se