onsdag 2 september 2009

Laxlängtan

3 kommentarer:

Thomas Schönström aka Itzak sa...

Ooooooooooh! Sweet!

Nisse och Jonke sa...

Rapporten: Jag sparade 32:an och fiskade strömmarna istället. Tappade en rackare som gick fast sig i botten och lyckades knipa en mycket vacker öring i pool 12. Faktum är att den var så vacker att jag inte klarade av att ta med den hem som mat, trots att jag bestämt mig för det redan innan, om jag fick en öring som var nystigen och inte var för stor.

Nu regnar det som bara den :)

//Jonke

Markus Lindsjö sa...

Jonke, grattis!
Låter som en fantastisk fiskedag. Och jag förstår precis vad du menar när du var tvungen att sätta tillbaka öringen. Det känns alltid extra bra tycker jag.
Skulle vara kul att ses vid åkanten vid tillfälle! Skicka gärna ett mejl till markus_lindsjo@hotmail.com så kanske vi kan bestämma något.

/Markus

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se